3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

پاتوق پاتوق

سسسسسسسسسلام عرض شد


بروبچ یکشبه از ساعت 8 ما پااااااااااااتوق داریم

____________________________________________________________


خب به سلامتی امتحانات بلاخره با همه دردسراشون تشریف شون رو بردن و از مدرسه خبری نییییییست تا 4 ماه دیگه

واما چهره ما عاشقان علم و درس و کتاب و مدرسه(!!!!!!) یکیش اینه: اینم هست: تازه اینم هست :

خب حالا بگذریم از این بحث شیرین


بریم سراغ برنامه ریزی برای تابستان پیش رو

به قول دوست عزیز و فعال مون "حورا طالبی" در تابستان مشغول این فعالیت ها هستیم :

خواب... رادیو ... رادیو ...خواب

چطوره؟؟؟؟؟؟؟


البته من پاتوق صدای جوان رو هم اضافه میکنم از این به بعد پاتوق مون روال قبل رو داره البته از اونجایی که ما الان دوماهه داریم اسباب کشی میکنیم دوباره یه نامنظمی رو داریم اما اونم به زودی حل میشه خب کسی نیست بهم بگه چرا اینقد حرف میزنی؟!

نبود؟؟


خب حالا زیادم مهم نیست بریم سراغ پاتوق؟؟


کی میااااااااااااااد؟؟؟؟؟؟؟؟؟


امشب از ساعت 8 من اینجاماااااااااااااااااااا

نظرات 291 + ارسال نظر
حورا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ

ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
بالاخره از بند امتحانا راحت شدم!!!!!!!!!
فردا شب همه باشنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!

مریم یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.javanradio.blogfa.com

امشب؟؟؟!!!!!!
شاید نباشم!

سعی میکنم بیام

ولی کاش زودتر بود!!

:(

مرضیه فرهادیان یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ

سلااااااام
از برگزاری مجمع پاتوق بسی مسروریم

فاطمه خاتمی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ

وااااااااااااااای اخ جون ...حدا کنه بتونم بیام ...حالا از اینا گذشته امتحانات رو خوب دادید؟من که عاشق درس و مدرسه ام (اره جان خودم)روز شماری میکنم دوباره مدارس باز بشه(بیا برو بزار باد بیاد )ولی در کل دارم خدا خدا میکنم امشب باشم...زیادی فک زدم

من که صدر درصد معدلم بیسته!!
خخخخخخخخخخخ هاهاها

فاطمه خاتمی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام فاطی جون انلاینی ؟بابا اعتماد به سقفت تو حلقم ولی جدی جدی بیستی ؟من که امسال امید ندارم چراکه یکی از بهترین معلم هایمان(چرا من هی دروغ میگم)مستمر منو به خاطر یک اشتباه کم کرد و من در امتحان نیز در برگه هیچ چیز به غیر از عمه ایشان ندیدم و دعا به امواتشان کردم...

هاااااااااااا بسیت؟!!! شوخی کردم ننه!

فاطمه شاه علی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ب.ظ

سلااااااااااااام.گفتم یه ربع ساعتی زودتر سر بزنم که اگه وسطش رفتم بازم باشم!!!

سسسسسسسسسلام

مینا اکبری یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ب.ظ

سلااااام
آی
آی
آخ
اوووخ
من رسما جنازه ام

وای چرا؟!
سلام

[ بدون نام ] یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ

امروز کارنامه هامون رو دادن!!!!
ولی بیست نشده بودم!!!!
همه شم تقصیر اون ورزش.....شده است!!!

بله......

فاطمه زاهدی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام به همه ی دوستای گلم
خوبین؟

آخ مینا نگو
من از نظر روحی اینجوری شدم!

به به سلاااااااااااام

حورا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

درود بر شرفت
شرف بر درودت
به به!عسل بابا رو ببین چ تمیز شده
خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلامتین؟؟؟؟؟؟؟؟
حال دلتون چطوره؟؟؟؟؟
قیافتون بعد از آخرین امتحان چطوری بود؟
این منم بعد از پایان یافتن امتحتنا!!!!

سللللللللللللللللام عشق من

مینا اکبری یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

تازه 4:30 رسیدم گرگان.8 ساعت تو ماشیییییییین

اخی خوش گذش رفیق؟!
بچه ها شرمنده ن 10 دقیقه دیگه میام نمازممممممممم قضا شد!!!

حورا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام مینا
خسته ی راهی حتما خواهر،اره؟؟
بهتر شدی عزیز؟

مینا اکبری یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ

الوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو........
از شر امتحانا خلاص شدیم.من با این حالم اومدم اونوقت شما نییستیین؟؟

فاطمه شاه علی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

راستی اون نظری که در مورد کارنامه بود رو من داده بودم .حواسم نبود اسممو بنویسم!!

فاطمه شاه علی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ

خب دیگه....4دقیقه ی دیگه به صورت جدی آنلاین شروع میشه!!

فاطمه شاه علی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

به به....سلام دوستان(مینا،حوراو فاطمه)
چه طورین؟؟؟؟

خووووووووب

مینا اکبری یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااام ابجی هااای عزیییزم
همگی خسته نباشید از امتحانااا
وااای فاطمه شاه علی منم خیلی از استادامون میترسم
حوورا دیروزو حال کردی منو حدیثه غافلگیرت کردیم؟شرمنده گیرش نیاوردیم تا سفارشتو انجام بدیم خخخخخخخخ
وااای فاطمه زاهدی چرااا؟؟؟من این همه باهات حرفیدم مااادر؟؟؟از این به بعد هر وقت روحیت بود بیا پیش خودم

فروزان یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام فاطمه جان و دیگر دوستان
امده ایم برای عرض ارادت ..
امیدوارم حال همگی خوب باشه

سسسسسسسسسسلام به به ههههههههههه

حورا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام به فاطمه ها(شاه علی و زاهدی)
فاطمه شاه علی خوش ب حالت کارنامه رو گرفتی راااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااحت شدی خواهر!

فاطمه شاه علی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ

بایدم با تموم شدن امتحانا خوشحال شد!!!کسی رو میبنی که خوشال نباشه حورا جان؟؟؟

زهرا قاسمی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ http://patoghshab2.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام فاطمه جااااان خوبی؟
سلااااام دوستان خوبید؟
اینجایید دیگه آره؟

زهرا قاسمی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ http://patoghshab2.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام فاطمه جااااان خوبی؟
سلااااام دوستان خوبید؟
اینجایید دیگه آره؟

سلام بلههههههههه قربون تو تو چطوری؟

مرضیه فرهادیان یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااام بر همگییییییی
سلااااااااااااااااام بر مدیریت محترم وبلاگ
بر فاطمه جون(زاهدی)
حورا درود بر شرفت
بر مینا
و فاطمه شاه علی عزیز

در بهار آزادی جای کارنامه خالی بود که اخیرا زحمت کشید و اومد جاشو پرکرد

سلام عزیزم

فاطمه شاه علی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ب.ظ

منم یه ربع ساعت ۲۰دقیقه ی دیگه باید برم نماز بخونم.هنوز اینجا اذان نگفته!!!
راستی پاتوق شبانه شروع شدا!!!

باشه عزیزم

مینا اکبری یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ

جااااای همگی خااالی.کلییی خوش گذشت به منو ابجی دوقلووووم
به من که خیلی خوش گذشت
فاطمه ایدم خوب بود؟؟؟

عااااااااااااالی بود بچه ی چیز توپ ب ذهنش رسید!!

کیـآنا کفـاشیــآن =) یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ

ســلـآآآآآآمممم فاطمـه جانمممم!!!
مرسـی کـه خبر دادی!
خوشـآ ب حالتـون!!!!! ب آزادی رسیدین!!!!! منم فردا آخریشـو بدم بـه قلـه ی آزادی میرسم..! البت تا یکی دو هفته بعد کارنامه ها باید خونه مامان بزرگـم باشـم!! جونمو دوس دارم!!!!
خب، خوبی ایشــآلاااا..؟؟؟

سلام رفیق گرا
چطوری تو!؟

مرضیه فرهادیان یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ

و سلااااااااااااااااااام به
فروزان و زهرا قاسمی عزیز

زهرا قاسمی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ http://patoghshab2.blogfa.com

ای منم بدک نیستم
راستی قبول باشه نمازت
خوش به حالتون چه زود اذان میده کرمانشاه تقریبا یه ساعت دیگه اذان میده.

اوووو واقعا!!؟

فاطمه شاه علی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ

خب نمازتم که تموم شد!!!
بر دوستای جدید هم درووووووووود!!

کیـآنا کفـاشیــآن =) یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

مــرررررســیییییی!! خوبـم قربـآنـت!!!!
ســلـآآآآآم ب همگــییییی...!!! امیدوارم خووووب بـآشین!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد