3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

برش را فراموش نکنید....

برش در انتظار حضور پررنگ توست....
boresh.radiojavan.ir

نظرات 6 + ارسال نظر
فدائی پور دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.javaniranisalam.com/

سلام خانم نیاکان وبلاگ جالبی دارید . بقیه مطالبتون رو نخوندم ولی در مورد جشنواره اولین وبلاگی هستید که بطور کامل و جامع اخبار جدید رو نوشتید . راستش قرض از مزاحمت خانم شمس الهی گفتند شما گزارش تهیه کردید . میخواستم بدونم واسه گزارش تهیه کردن در سطح به مشکلی برخورد نکردی ، یا اینکه ازتون مدرک بخواهند که واسه کجا گزارش میگیرید ؟ راستش واسه برخی موضوعات برای سایت میخوام عکس و گزارش تهیه کنم ولی چون هیچ مدرکی ندارم فعلاصبر کردم . میخوام اول پرس و جو کنم بعدا . نمیخوام نه خودم و نه عوامل رادیو رو توی دردسر بندازم . ممنون میشم راهنماییم بکنید . با تشکر : فدائی پور

سلام جناب فدائی پور بنده نیکیان هستم.
خیلی ممنون ازتون... خوشحالم که وب رو دوسداشتین.
برای گزارش من به مشکلی برنخوردم چون خودم رو گزارشگر برنامه رادیو رویش معرفی کردم و هیچکس از من مدرکی نخواست یا سوال دیگه ای نکرد.
اما گزارش های من مردمی بودن و از مسئول... کارشناس یا شخص خاصی گزارش نگرفتم برای گزارش مردمی و گفتگو با مردم شما مشکلی نخواهید داشت.
موفق باشید...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ق.ظ

سلام فاطمه خوبی؟؟
فاطمه چرا لینک نظرات تو پستای هواداران حسن اسماعیل پور نیست؟!؟

چطور کامنت بذارم؟
وقتی دیدم قسمت کامنتا نیست خداییش خیلی دلم گرفت..

سلام ببخشید یک مشکل بود که حل شد

فاطمه دارابی سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ http://peymantalebi.blogfa.com

سلام فاطی جونمممممممممم
توی دوتا وب اپم

salam merci bash

فاطمه مهدی نژاد چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ http://lamse-roya.blogfa.com

منم برش رو خیلی دوست دارم
بنده خدا خانم شمس الواعظین خیلی زحمت
میکشن

شکوفه پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ب.ظ

عاشق وبلاگتم عزیزم...موفق باشی

ووواااای سلام!!
ممنونم منم عاشق خودتم :)

سیده فاطمه سیدموسوی چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ق.ظ http://RADIOJAVANF88.BLOGFA.COM

سلام نمیدونستم یه وب دیگه هم داری..درهر صورت به من سربزنیخوشحال میشم..

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد