3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

اخبار جوانه


 
 

برگزیدگان جشنواره ی جوانه؛آینده سازان صدا

حمیدرضا افتخاری؛دبیر اجرایی سومین جشنواره ی رادیویی جوانه،در گفتگو با ستاد خبری جشنواره ی جوانه اعلام کرد؛برگزیدگان این جشنواره پس از طی دوره ها و آزمون های مربوطه این فرصت را خواهند یافت تا کار حرفه ای در رادیو را تجربه کنند.

وی افزود:این رسم از ابتدای شروع جشنواره ،با موافقت معاونت محترم صدا ،جناب آقای صوفی ،آغاز شد و تا کنون نیز، ادامه دارد.

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

چه عالی
ایشالا وقتی شرکت کردیم، اول شدیم، دوره های طولانی گذروندیم، و...
میریم تو رادیو

فاطمه محسنی زاده شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ

منم دلم میخواد برم رادیو
ای خداااااااااااااااااااااااااااا
من چی بفرستم برای جشنواره؟
آنونس؟متن؟داستانک؟برنامه؟
چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بفرستم؟
چیکار کنم برم رادیو؟؟؟؟

مهشید یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ http://plus14.blogfa.com

بروبچ ما کی میریم رادیو کیییییییییییی؟؟؟من همت کردم فقط میخوام که قبول شم...الهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد