3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

فرزاد حسنی دربرنامه روزهای دوست داشتنی


روزهای دوست داشتنی کاری ازگروه جوان واندیشه شبکه جوان است که روزهای جمعه ۱۷ تا۱۸:۳۰ به روی آنتن شبکه جوان می رود.

به گزارش روابط عمومی رادیو جوان، برنامه روزهای دوست داشتنی با اجرای فرزاد حسنی به مدت ۹۰ دقیقه پخش می شود .دراین برنامه هرهفته یک میهمان حضور دارد که با مجری برنامه به اجرای مشترک برنامه می پردازد .ازبخش های دیگربرنامه حضورجمعی از مخاطبان برنامه دراستودیو رادیو جوان است که این هفته درمورد موضوع "با ارزش ترین سرمایه زندگی من" به بحث وگفت وگو می کنند. 
عوامل برنامه : 
مجری : فرزاد حسنی 
تهیه کننده : شهاب نادری 
مشاور محتوایی : مرسده بابایی

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه محسنی زاده جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام عزیزم
وای من شنیدم....خیلی دوس داشتم برنامه رو
همه برنامه هاشونم شنیدم
انقده باحاله فرزاد حسنی اذیت اینا میکنه

سلام اره مثل اینکه جالبه!

فاطمه دارابی یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ب.ظ http://f-88-m.blogfa.com

سلاااااااام!
اپم

سلاااااااااااام چشم

dadash kaiko چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.kaiko.persianblog.ir

سلام دوستم.نمیدونم اینترنت چ مرگش شده که من هر وبلاگی که تو بلاگفا باشه رو نمیتونم باز کنم.واسه همین اون بلاگت واسم وا نمیشه.اگه جوابمو اینجا بدی ممنونت میشم

سلام خواهش میکنم

همه میتونن برن و نیازی به ثبت نام نیست.
سال های پیش که اینجوری بود

dadash kaiko جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ http://kaiko.persianblog.ir

مرسیییییییییییییییییییییییی دوستم

خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد